Ludu Keżnopolis!

Turkish Princess - Alex Soraya - Turkin (nazywana przez Dziką Dzikuskę)

Główna Dama Dworu - Nefretete - organizuje imprezy na Dworze Alex Soray'i

Dzika Dzikuska
- La Luna - Wild Wilderin - nadwory kucharz, jedna z dam na dworze Princess, opozycja Turkin

Military Girl (MiliGirl)
- Malike - przywódczyni formującego się wojska, jedna z dam na dworze Princess

Kulusa Masa Kasa - KMK - sędzia

nadworny kat

nadworny błazen

Piorunochron
- zwany również Gradobiciem
- bohater epizodyczny, chce wstąpić do wojska

Jaki ustrój władzy najbardziej ci odpowiada?

środa, 27 lutego 2013

Meine little Kynders

Poddani!
  Wasza córka,tureckich bogów,wybranka  narodu oraz wszelakiej maści stworków zamieszkująch Pola Tureckie,yesterday miała swoje święto! Plebskie dziewki i tego podobne postacie świętowały w raz z Księżniczką w jej beautyfull pałacu! 


Viva Le Princess Alexandra, is the beste cooler princess on the wooorld! Krzyczała ludność miejska. Habity naszych gości wyróżniały sięwyjątkowymi kolorami w odcienu sraczko-buraczkowym o zachodzie słońca! Tę modę zapoczątkowałą oczywiście sama Księżniczka


prezentująca się w tym komplecie olśniewająco! Doszło też do obrzucenia gównem niejakiego Guracza Partacza za niewłąściwe zachowanie na balu.Każdy kto znajdzie tego "wągra" keżniańskiej ludności niech zrobi to samo,a dostanie błogosławieństwa z rąk Księżniczki! A teraz ,krótkie opinie gości:

" Jestem w szoku,to przyjęcie było takie niesamowite,że aż mam dziurawe stopy"
Frodo Hobbit
"Aż mój syn ożył"
Dedal
"Przybyłem,zobaczyłam,zabawiłem"
Juliusz Cezar
"Buy one buy another one!
Eddy always ready!
"Tnij to tnij to! "
Hannah Montana or Miley Cyrcus
" Skąd ja się tu wziąłem? .. Koniec  "
Miś na Księżycu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz